Ne znam da li je to samo sa mnom slučaj, ali ribe koje reklamiraju šampone redovno izgledaju bolje prije „upotrebe“ preparata koji se reklamira u reklami nego poslije upotrebe preparata koji se reklamira u reklami. (Antistilska rečenica.) Kao, IJAO, kosa mi je užasna, pa zamahne glavom a ono sijevne prestrašna divlja griva, neobuzdane kovrdže, izazovan pogled, bujne grudi, zamaman struk, ovo-ono. I onda opere kosu – kosa se sva izravna, a ona obuče čistu odjeću za naredni kadar i počne da se smije onim gadnim lažnim reklamnim osmijehom. I ja se isfuram.
slazem se u fulu sa tobom 🙂
Још мало па нас има за фејзбук страницу „Сви ми који… рекламе… мачке… ово-оно“. 🙂
Веома сехи.
evo i texta koji me je lično dotakao 😉 najprije nek udje u zapisnik kako mi tastatura ne radi najbolje, pa neka mi oproste svi pismeni dušebrižnici na neispoštovanoj interpunkciji 😉
ovaj put ću kratko (koliko često i ti ovo konstatuješ?) ;-);-)
grozno je i kad ti smile radi na sistemu copy-paste
na vječnu temu previranja divlje ili počešljano?
kako jedinka poslednji put počešljana u 7 razredu, uvijek biram počešljano 😉
da već nije napisana najtužnija pjesma na svijetu, ja bih je napisala i počinjala bi sa ŠTA ZNA ŠTA BOL JE KO SE ČEŠLJAO NIJE
a svoju besjedu završiću riječima svog cijenjenog prijatelja V.P.
Između djevojke sa kovrdžavom i ravnom kosom, uvijek biram onu sa većim sisama
Ја кратко? Никад! Посебно не кад се чешљам (сатима).
Елем, сматрам да нас је могућност избора искварила.
dva reda?! reklo bi se da različito poimamo termin „kratko“
copy – paste (smile)
Дужина је тако превазиђена категорија… читах у женским часописима.
Meni je najgroznija ova
Марија Каран је једна од ријетких чије квалитетне сисе замало да могу занемарити због лица које исувише личи на женску пародију предње стране наглавног покрова Александра Милића – Милија.
А коса јој је трагична на овој антиреклами.