To je! Razlog propasti blogova!

Mi zarez blogeri smo ugrožena vrsta. Nekad je internet bio za izabrane, a danas je za sve – čak i za ljude koji ne znaju čitati. I šta mi onda da pišemo koji k.

Pored svih vrsta ataka na prirodno stanište nas zarez blogera, mislim da sam pronašao onaj udar koji će biti fatalan: internet stranica ispovesti tačka kom.

To je. Nema šta. Tzv. fatality potez blogovima. Ultimativan manifest anonimne lažne nesigurnosti u samozaljubljenost.

Zato sam i ja prestao pisati na blogu. Ma koga to još briga. Samo ispovesti tačka kom. Napisao sam dvije ispovesti tačka kom:

1. Не пијем ракију, не једем сланину, знам како се користи кондом, немам окачен крст на ретровизору… а на попису становништва сам се изјаснио као Србин.

2. Ја сам потпуно нормалан.

Ako ih neko uoči na stranici ispovesti tačka kom da zna da to vjerovatno nisam ja već da me neko kopirao blatantno što je frapantno.

18 thoughts on “To je! Razlog propasti blogova!

      • Тачно; да боље затвори џеп тренерке да ми не испадне кусур кад се са врућим кифлама враћам из пекаре.

      • Ето још једне исповести: због лошег пословања морао сам да угасим блог и отпустим све раднике. 😦

      • I neisplaćene lične dohotke, naravno!

        Hahahaha o da te ‘ebem, evo čitam ispovesti 😀 Jebeš blogove.. ispovest.com je zakon! 😀

      • Ноћас сам прочитао 278 страница исповести, кренуо сам од оних са највише осуђивања… Укупно сам палцем горе подржао четири, од којих су се двије односиле на женско неочекивано обнажено ходање. Ипак, има материјала, шта јес’ – јес’.

      • Hahahahahahaah umirem od smeha 🙂 Pazi ovo …

        „Kad mi je ljubavnica neki dan poslala poruku da se nađemo, bio sam toliko sretan da sam ženi rekao da je volim. „

      • Рекох, квалитет.

        Слична, веже се на ту, отприлике: „У току секса сам изговорио име друге жене/љубавнице… Кад ме ова питала шта је то било, рекао сам да размишљам о имену за дијете.“

  1. Imam prijatelje (uslovno rečeno jer uglavnom kontaktiramo preko fejsa) koji su vrlo željni da sve te ispovesti dele i tamo, i već više od godinu dana se to dešava, tako da nisam iznenadjena što se osećaš tako. Nisam nikad tamo pisala jer imam utisak da to i nisu neke ispovesti već više neki mimovi bez mime (slike) i to u fazovnu više nekih statusa koji su za fejs, samim tim po meni taj sajt je pijaca, tj.ovo što ti reče: kvalitet -. A ti si me malo nasmejao ovom tvojom stavkom 1. jer zvuči mi kao oglas i to lični 🙂 Piši, svi posustanemo (prva ja, to mi je ko dobar dan drugima), a Ispovesti su za klince 🙂

Ostavite odgovor

