Preporučljivo je jesti laganu hranu tokom proljeća zarad čišćenja organizma

– Hoćeš još paradajza uz to?
– Ne.
– Krastavaca?
– Ne.
– Kupus salate?
– Zašto?
– Pa da jedeš.
– Šta će mi…
Ispred mene su bili ćevapi. Ništa mi više nije važno, našao sam dobar bend...

Međutim, rijeka meda i mlijeka (i ćevapa) ne teče svaki dan. Težak život, neravnopravnost i jučerašnji hljeb od juče su višednevna svakodnevica ljetne depresije. Ilustrovaćemo proljetnim primjerom…

Fantom iz potkrovlja, moj stariji brat, silazi u cik poslijepodneva, tek se probudio, plesao je čitavu noć po disko klubovima sa djevojčicama koje imaju 1/2 do 2/5 njegovih godina. Brižna majka svježe s posla došla ga brižno salijeće:
– Jesi li jeo išta?
– Nisam.
– Mogu ti spremiti _____, pa ima i _____ a u frižideru imaš ____ i ____ [sve je cenzurisano da se ne otkrije kakvim obiljem raspolažemo, prim. aut.]…
– Dobro, uzeću nešto poslije.
Vidjevši razvoj situacije ulijećem bez ikakvih sumnji u velike šanse za ličnu prihranu…
– A čekaj malo, mene nisi pitala jesam li jeo?
– Pa dobro… Jesi li ti jeo išta?
– Nisam.
– A što nisi?
I tako sam ostao i bez riječi i gladan. Bio je to auto-gol za šah mat u drugom minutu susreta.

16 thoughts on “Preporučljivo je jesti laganu hranu tokom proljeća zarad čišćenja organizma

Ostavite odgovor

