Da li žena sa dva prezimena jede za dvojicu?

Mene nešto nerviraju žene sa dva prezimena. Mislim, zbog ta dva prezimena. Ne sviđa mi se taj koncept. Ako nećeš da izgubiš svoje, ne moraš uzeti moje prezime. Nije mi toliko bitno, nisam ga birao kad sam rodio, a nisam ni birao kad i gdje ću se roditi, realno. Sem ako tebi nije fora da imaš dva, al’ znaj da je meni to bezveze. Usput, onomad sam imao djevojku sa super prezimenom pa sam htio uzeti njeno, no malo mi je osujetilo plan to što me je šutnula…

(Jedan stav iz aktuelne kolumne.)

Ostavite odgovor

